donderdag 8 juli 2010

een windmolen op school


De droom is om het traject Ottawa (canada)- Ushuaia (argentinie) te fietsen Het verschil met de vorige keren is dat het deze maal ten voordele is van BUSO Ter Bruyninge. De school waar ik werk. Ik zou graag met deze tocht mensen willen vinden die me stukjes traject sponsoren voor een windmolen naast mijn klas

Een windmolen is een maandelijkse kleine kostenbesparing en een must voor het milieu. Moest het nu eens lukken om per gefietste kilometer 1 euro te krijgen

De tocht:

Ottawa (Canada), Verenigde staten, Mexico, Guatemala, El Salvador, Hunduras, Nicaragua, Costa Rica, Panama, Ecuador, Peru, Bolivie, Paraguay, Argentinie, Chili, Ushuaia (vuurland)


10 opmerkingen:

  1. Prachtig project en traject! Wie mijn Rover 25 voor de prijs van € 4500 koopt, steunt het project van Bart met € 500. Meer info hier: http://mejorcamino.blogspot.com/2010/05/auto-te-koop.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes en plezier tijdens jullie tocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sara! Kei goed bezig, ge zijt een straffe madam ;) En Bart een straffe meneer (die ik toch dringend eens moet ontmoeten! :p )
    Ik zal u hier zeker volgen (met jaloezie!).

    Dikke zoen en wees toch maar voorzichtig hé... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles gaat goed daar? Nog geen stivve kitten? :)
    Kwens jullie veel plezier toe en ik blijf jullie trippeken met veel interesse volgen.
    Waar zitten jullie nu zo ongeveer?
    Veeeeele groetjes en kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bart & Sara,
    It was nice to meet you and talk for a moment in Lockport. I hope to do some long distance touring someday soon myself and always enjoy meeting travellers along the Erie Canal. If you ever pass back through, or if you need anything before you leave the Buffalo/Niagara Falls area, look me up. I live just a short distance from where we met.

    Good luck and good travels!

    Al

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bart & Sara,
    Hi, again. We enjoyed having you spend the night in Fort Wayne,INdiana. Hope you have a pleasant and safe trip thru the USA.

    Fondly,
    Marlene and Bruce Loos

    P.S. Can't wait to see Buck the talking deer video.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Bart en Sara

    Hoe gaat het ondertussen met jullie na al die "fietskilometers"? Zo te zien al heel wat toffe contacten gelegd. Mooie foto trouwens op de blogspot. Het moet een fantastische ervaring zijn! Ook fijn te weten dat jullie met dit grote plan ook aan ons "kleine" schooltje dachten. Nogmaals dank daarvoor.
    Hou vol en fiets er maar op los.

    Vele groeten

    Francine

    PS. Morgen gaat "jullie" schooltje terug open!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bart,
    Ik heb hier nog een opdracht liggen voor in de krokusvakantie.
    De inkomsten kan je gebruiken voor de windmolen.

    Zie je het zitten, laat dan maar weten!
    Groetjes, Sven (jouw broer)
    www.DeSven.be

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel veel groetjes van klas B2 (Eveline, Evelyne, Pascal, Hannah, Kimberly, Stefanie, Patti, Anouska) - wij volgen jullie op de grote wereldkaart ! - we missen jullie wel een beetje - nog geen nieuwe juf voor zedenleer !- hier slecht weer - dikke zoen voor jullie
    B2 en juf Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Sara en Bart
    Ik lees dat jullie al veel meegemaakt heb en gezien .
    Tof van jullie dat jullie dat doen en (kan)
    Pas goed op jullie zelf en geniet ervan .mooie foto's hoor
    Ik zal jullie blijven volgen Els (keuken )
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen